Google+ Videójáték kritikák,pc játék kritikákat és elemzéseket írunk

2012. december 13., csütörtök

The Walking Dead V. - No Time Left

<<Epizód III, és IV elemzése

Elérkezett az idő hogy szót ejtsünk ennek a fantasztikus játéknak a hatalmas záró epizódjáról mely sorra kapja a díjakat, köztük talán az egyik legjelentősebb díj melyet sikeresen elnyert az a Spike jóvoltából megrendezett 10. Video Games Awards - Az Év Játéka díját
Plusz díjakat is nyert különböző kategóriákban:

AZ ÉV STÚDIÓJA - Telltale Games

A LEGJOBB LETÖLTHETŐ JÁTÉK

A LEGOBB ADAPTÁCIÓ

A LEGJOBB NŐI ALAKÍTÁS (Clementine)

Rengeteg díjat sikerült bezsebelniük még a CheatCodeCentral jóvoltából is, de az évnek még nincs vége rengeteg helyen jelölték még különböző kategóriákban Pl.: az IGN.com-on stb. had ne soroljam fel az összeset hiszen rengeteg van.




Vessünk inkább egy pillantást magára a játékra, vajon tényleg olyan jó mint ahogyan azt sokan állítják? Bizony azt kell mondjam hogy igen. Minden várakozásomat felülmúlta bár rövidebb rész lett a többihez képest megérte játszani vele, végig izgultam az egészet de mintha valahol nagyon mélyen sejtettem volna  hogy mi lesz.....vagy hogy mit kell megtennem a végén. Ez egy felnőtteknek íródott sztori, egy felnőtteknek készített játék, most nekem  nem a 18+ os besorolás végett van ez a véleményem, még csak nem is a sok vér és zombi gyilkolósdi végett hanem maga a sztori miatt, hiszen itt élet döntéseket kell meghozni avagy a túlélés érdekében kell meghozni a nehéz döntéseket. Ahogyan azt Dave Fennoy  (Lee szinkron hangja)  interjújában is hallani lehetett ez a játék egyfajta interaktív dráma mely új értelmet ad videó játékkal játszani. Nemcsak a játék vége hanem az egész epizód során katartikus élményre tehet szert a játékos, természetesen itt is hozhatunk nem túl megfontolt döntéseket, ez mindig a játékostól függ. Az epizód vége említésre méltóan meghatóra sikeredett, kevés olyan játék van ami ennyire hatott volna rám érzelmileg. Hogyha nem járkáltak volna be a szobámba emberek, fene tudja már mi okból akkor valószínűleg nem türtőztetem magam és könnyekig is meghatódtam volna. Kicsit furán is éreztem magam hiszen tényleg nem találkoztam még olyan játékkal ami ennyire hatna az emberekre, sikerült megnyugodnom kicsit mikor rájöttem hogy nem csak velem volt ez így, nagy YouTube-osok, köztük a nagyon híres PewDiePie speciel bőgött a kamera előtt. (:
Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, és ne spoilerezzétek magatokat. Én is ezt választom az év játékának, sőt egy darabig biztosan a kedvenc játékom is marad.
Pontozás:
Sztori:10
Dizájn:9,8
Játékmenet:9,8
Tálalás:10
Összesített 9,9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése